Nowy na forum - pytanko o Octavkę 2 albo w ogóle o Octavkę
Zamieszczone przez Samiec
Gdzies te fotki kiedys widizlem chyba jak byla do sprzedania i gdzies czytalem ze ta octa latala nie tylko w polsce ,wiec moze dlatego wlascicel sie zdecydowal na 18' ? :roll:
po Polsce i po Szwecji a w temacie decyzji może wypowie się sam zainteresowany, albo Piotrus bo z tego co ja pamiętam to poprostu nadarzyła się okazja na 18tki i specjalnie się nie zastanawiał :P
Nowy na forum - pytanko o Octavkę 2 albo w ogóle o Octavkę
Wita was Attache - prawdopodobnie za jakiś czas nabędę Octavię 2 zadałem podobne pytanko na forum Autocentrum ale tu widzę sami userzy Octavianek.
Więc ponawiam mój post z autocentrum
Mam możliwość kupienia nówki Octavi2 z salonu (silnik 1.6 103 km) wersja wyposażeniowa najwyższa plus (tempomat, ESP, lakier metalic, alusy, fabryczne CD, czujnik ciśnienia powietrza w oponach, plus jakieś pierdółki, pakiet na kiepskie drogi - podniesienie zawiechy, zabudowanie podwozia, możliwość zasilania benzyną PB92) za cenę coś około 13000 EURO.
Pytanko jakie są potem koszty utrzymania tego samochodu (przeglądy ceny części - dostępność tzw. zamienników - głównie filtry klocki to co się normalnie zużywa)
Teraz w każdym supermarkecie do Sieny kupię filterki i inne pierdółki - czy tutaj w Octavi istnieje rynek części poza salonami.
Ma toto jakieś słabe strony (wiecie altek zawieszenie albo cuś innego) które wychodzą w trakcie eksploatacji (czy pierwsza generacja miała jakieś wady co z częściami - kiedy się pojawiły części w obiegu poza ASO - filterki i inne pierdółki eksploatacyjne)
Trudno mówić już w tej chwili o awaryjność Octavii 2 bo to dopiero wyjdzie w praniu. Co do zamienników części to jeśli chodzi o takie jak klocki, tarcze, filtry i inne to można kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym.
PS w supermarketach to ja kupuje płyn do spryskiwaczy k
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Witaj, dla scislosci, to to jest bezolowiowa 91, bo 92 oktanowej nigdzie nie widzialem :szeroki_usmiech . Bedziesz ja rejestrowal w PL czy zostaje tam gdzie byla kupiona.
Przeglady to w zaleznosci co przypada kwota ok 400-500zl jak wymieniasz rozrzad to wiecej. Zamienniki do starego modelu nie sa problemem, sadze ze w nowym bedzie tak samo. A ten silnik to chyba ten sam co byl w Octavi I wiec nie ma problemu.
Psuc moze sie jedynie zawieszenie z tylu, ale tego jeszcze nikt nie sprawdzil w Polsce, bo za malo te auta maja przejechane.
[ Dodano: 13-04-2005, 12:35 ]
Zamieszczone przez attache
Kupię to wszędzie czy muszę szukać tylko w ASO i tylko z nadrukiem SKODA ??? - o to mi chodziło
Sklepy typu Intercars i jakies hurtownie moto - bez problemu.
Póki co penie ze dwa latka nią pojeżdżę poza granicami ....
A potem sprowadzę jako mienie przesiedleniowe (dzięki temu nie płacę cła) - a chcę benzynę bo u mnie litr 95 PB kosztuje jakieś 1.8 pln (w przeliczeniu).
Myślałem o Superbie - golas z silnikiem 1.8 jest droższy o 1600 EURO - ale wolę chyba wypasioną Octavkę 2 niż golasa Superba.
Przepraszam - myslalem, ze w watku chodzi o FSI - nie doczytalem podanej mocy.
Tez na poczatku myslale ze to FSI bo wtedy zaleca sie tankowac 98 od biedy 95. A do zwyklego to nawet 91 moze byc :wink:
No ja tez bym wybral lepszy wypas, przy tym rozwiazaniu. SuperB niedlugo przejdzie lifting bo stal sie juz jakis taki stary po lifcie Octy i delikatnym Fabii
stawiam na kolegę na placówce w którymś z krajów nadbałtyckich
Tak, wiem ze na Lotwie, Estonii czy na Litwie samochody sa sporo tansze, ale zeby az tyle??? No chyba, ze dyplomaci w tamtejszych salonach maja az takie znizki
W takim wypadku, po skonczeniu studiow i podjeciu ewentualnej pracy w MSZecie, chcialbym trafic wlasnie tam k
jakby nie patrzyl ok 20tyś zl różnicy... a to ze podniesiona i obudowane podwozie to bardzo przydatne... u mnie połamana jest cała oslona silnika a jak przejezdzam przez `garby` to mnie krew zalewa bo czasem są takie, ze chocbym go przepychal to i tak rysuje :zlo:
Komentarz